25 Eylül 2010 Cumartesi

oldur diyorum


açılsa tüm perdeler, görünse günün yüzü
gecenin kucağında sende bulsam gündüzü
sunduğum aşknağmenin boynu bükük önsözü:
bir kerecik dönüp de bana baksan diyorum
senden gayri herşeyi bende yaksan diyorum...

diz çöktüğüm her yerde ayağının izi var
secdegahım yüzündür, anlımda aşk tozu var
hani derler eskiler, bir kervan yıldızı var
kaybolduğum yollarda birden doğsan diyorum
kapasan yanlış yolu, taşalr yığsan diyorum...

elimde olsa bile gönlünün haritası
bitmek tükenmek bilmez bendenizin hatası
söyle nerde aşkının en kestirme rotası
beni sana götüren yolu buldur diyorum
yahut tuttuğum yolu sende oldur diyorum...

kah dikenler ekmişsin güllerinin dalına
kah kaçıp saklanmışsın kaf dağının ardına
neden hapsettin seni elemin sandığına?
lutfedip kilitleri bir bir kırsan diyorum
kanayan ellerime güller sarsan diyorum

ümidim tükenince düşünce kör kuyuya
çaresizlğim beni çekince bir kuytuya
ışık tutsa hayalin daldırmasa uykuya
gece senle başlayıp senle bitse diyorum
çekinmem sarılırım sinen odsa diyorum...

hep böyle kaçacaksan aşkımdan diyar diyar
geleceğim ardından gücüm yettiği kadar
ecele bırakmasan, ellerinle kurup dar
saçının tek teline beni assan diyorum
son anımda bu sessiz hale sussan diyorum...

s.doğan

1 yorum:

  1. allah muhabbetnizi baki eylesin. samimiyetini daim eylesn. yüreği güzel abim benm

    YanıtlaSil